Anugerah Terindah: Nak Tempah Kek Perkahwinan

Halaman

12 September 2015

Nak Tempah Kek Perkahwinan








Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang sudi singgah dan komen dekat blog Diana ini...terima kasih yang tak terhingga Diana ucapkan kepada semua...




Petang tadi lepas pulang dari kerja Diana kawan anak jiran Diana yang nak kawin pada 27hb ini untuk menempah kek perkahwinannya..kat tempat Diana ni walaupun hanya sekadar pekan sahaja, tetapi kalau nak menempah kek kawin tau kek hari jadi boleh saja....hihi...









Tidak jauh dari tempat Diana.... 








Nama kedai kek ini ialah Mama Faiz Bakery & Cake House..Nak tau design macam mana yang bakal pengantin oder...tunggu pada 27hb nanti...









9 ulasan:

Farrah MF berkata...

Kunjungan hujunh minggu. Intai2 Diana. Kek tu design sendiri ke atau ikut design bakery?

Athirah Diyana berkata...

Mesti special kek nya. Hehe

Puan Wawa berkata...

singgah pagi diana..:)

Qaseh Vee berkata...

huh , di hari bersejarah saya tu ... heheheee ... done follow back (335) . thanks sudi follow saya .

Cik Yanie berkata...

Yanie jalan2 :)

Etuza Etuza berkata...

apa khabar datang semula ke blog mar....

Etuza Etuza berkata...

done follow ya..tq

Dunia Zumal berkata...

Tak sabar nak tengok design kek tu ^-^

Asha Lya berkata...

Owhh kat cne, Lya prnh juga tempah kek kat cne..so far OK jugala not bad hhehe

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign