Anugerah Terindah: Sarapan Pagi Diana

Halaman

9 September 2015

Sarapan Pagi Diana







Salam dan selamat pagi untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang sudi singgah dekat blog Diana ini....pepagi ni Diana nak kongsi sarapan pagi Diana... hihi...Nasi kuning.













Gigih Diana bangun awal subuh tadi nak siapkan nasi kuning untuk sarapan pagi,Sambal dia semalam lagi Diana dah siapkan dan pagi tadi Diana panas jer dan tuang kat atas ayam goreng...Sarapan pagi Diana dah agak berat jadi tengahari nanti tak payah dah makan tengahari....hihi..Sahabat blogger dan pengunjung pagi ni sarapan apa......









12 ulasan:

Asha Lya berkata...

Wahh nasi kuning..sdp tu..Lya bfast nasi juga tdi hihi

aizamia3 berkata...

saya jarang makan berat waktu pagi tapi sesekali layan jugak.. ;)

lyana ishak berkata...

Wah sedap nya akak .. terliur dibuat nya pepagi nie .. hehehe .. done follow back #326

Nor Marshaliza Shaidan berkata...

sedapnya nasi kuning

Jemput singgah blog sy SPORTING MUMMY

Eintan Nurfuzie berkata...

ingtkan pulut kuning td..:)

aiman mania berkata...

sedapnya..saya tak sarapan apa pon ....

wan muliani berkata...

Bestnyaaa nasi kuningg..

Cik Yanie berkata...

sedapnyeee/

Dunia Zumal berkata...

Sedapnya... nak sikit ^-^

jasmarina jasni berkata...

bestnyer nasi kuning

lia ummiirfan berkata...

sedap ni nasik kuning :))

Farrah MF berkata...

Bestnya breakfast nasi kuning! Saya makan nasi goreng hari ni :)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign