Anugerah Terindah: Sambal Tomato

Halaman

2 September 2015

Sambal Tomato



Selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang sudi singgah dan komen kat blog Diana ni....Petang ni Diana nak kongsi resepi sambal tomato yang senang jak nak buat...Diana ni klu nak memasak sesuatu resepi tu nak yang simple jak sebab tau2 la klu tinggal kat kawasan luar bandar kadang susah nak dapat sesuatu bahan....

Jom kita layan bahan-bahan yang di perlukan...






Ini lah hasilnya sambal tomato  Diana....







5 ulasan:

Asha Lya berkata...

Buat cicah mkn dgn ayam Bakar sdp ni kak

Nooriah Abdullah berkata...

makan dengan nasi panas pun ok jugak ni Mar..

Kathy R'bain berkata...

simple dan sedap..

Cetusan Minda berkata...

rasanya tomato tu ditumis aka masak goreng kan ... mcm nak cuba lak ... sedpa tu .

Farrah MF berkata...

Sedap ni cicah ngan ikan goreng garing, lawan ngan nasi panas :)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign