Anugerah Terindah: Kek Kahwin Anak Jiran

Halaman

30 September 2015

Kek Kahwin Anak Jiran




Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang sudi singgah dan komen dekat blog Diana ini.... terima kasih yang tak terhingga Diana ucapkan kepada semua...Hari tu Diana pernah cerita tentang Diana nak tempah kek untuk majlis perkahwinan anak jiran Diana di entri  di sini.


















Berat semua kek ni ialah 6.5kg dan ada 3 tingkat...tingkat paling bawah sekali 2.5kg tingkat kedua 2kg Dan tingkat paling atas iaitu patung barbie bertudung 2kg.... Alhamdulillah pihak pengantin suka dengan kek yang Diana tempahkan mereka....












16 ulasan:

PeRdU cINta berkata...

Cumelll..hehe..

Dunia Zumal berkata...

Wah, cantiknya kek tu ^-^

nusha fasha berkata...

Alahai comel keknya..

Ahlam Miera Shafie berkata...

cantiknya cake tuhhh...

Farrah MF berkata...

Apa khabar hari ni, Diana? Cantik kek tu. Suka tengok tona warna purplenya :)

ejulz berkata...

cantik.. :)

ejulz berkata...

Jemput singgah k..

Entry terkini:
1. "Hampir terkencing dalam seluar"

Dilaella Ella berkata...

comel keknya kak,mesti sedap kan ^^

Hajar Shikin berkata...

Kek cantik-cantik rasa sayang plk nak makan, haha

nor azman berkata...

Cantiklah

Zie Has berkata...

cantiknya ... biasa kek barbie buat sambut besday, yang ni buat kek kawin, unik :)

adianiez AIDA berkata...

menarik !!!!
mcm kek besday...
kek gini la idaman hati anak2 aida.
diorang nak sgt kek barbie gini :)

Khai♥Rin : anies berkata...

cantikkkkk...jarang tgk kek pengantin ada patung single...lazim ada groom skali ;-)

Cikna berkata...

Sygnye nk mkn barbie b'tudung tu, utk Cikna xde ke,huhuu......;-)

kang jum berkata...

hemz, mancaaappp pastinya kalau habis sendiri :)

Kakak Tiri Cinderella berkata...

Goshhhhhhhh kreatip gila.... Suka sukaaa....

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign