Anugerah Terindah: Daging Masak Lada Hitam Sempoi

Halaman

6 September 2015

Daging Masak Lada Hitam Sempoi






Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang sudi singgah dekat blog Diana ini.....Malam ni Diana sempat siapkan menu lauk untuk makan malam iaitu daging masak lada hitam sempoi.....










Diana ni sebenarnya tak pandai sangat masak memasak ni tapi di sebabkan hubby Diana ni suka sangat makan daging jadi Diana masak main campak2 jak dengan mengunakan bahan asas iaitu rempah masak lada hitam SERI-AJI.......kalau nak mengoreng ayam pula Diana akan guna tepung goreng SERI-AJI..











Semalam Diana berblogwalking kat blog adik Lya tengah buat entri pasal daging masak rendang...siap puji Diana lagi...terima kasih dik lya....hihi







9 ulasan:

Puan Wawa berkata...

Bestnya daging masak hitam.. Tak yah lauk lain pn ok kan..")

PeRdU cINta berkata...

Wah..sedap sedap..dia ala ala masak kicap ea..tapi letak lada hitamkan..ratah macam tu je pun sedap ni...aduh terliur la..*nangis..

husna zahidi berkata...

sedapnya kak.. rasa mcm lama tak mkn dging blackpepper..

Kathy R'bain berkata...

minta sikit boleh ? Hehehehhe.

rubiah kadir berkata...

Ruby pun pakai yg serbuk ni kalo nk cepat..kalo xdan..terpaksa pakai serbuk segeralah

QasehnyaRania berkata...

sedapnya
suka guna dgg batang pinang
cepat sikit masaknya.x payah tunggu lelama
ni nak raya haji, banyak la dpt daging korban nanti

Zie Has berkata...

pakai serbuk segera pun ok ... yg penting suami suka :)

Asha Lya berkata...

Ya btl daging rendang akak sdp hhehe...nnt maw try plak resepi ni

wan muliani berkata...

Lahaiii bestnyaaa..

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign