Anugerah Terindah: Matahariku

Halaman

3 September 2015

Matahariku





Salam dan selamat pagi untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang sudi singgah kat blog Diana ini....Pagi tadi sebelum berangkat ke tempat kerja Diana ambil beberapa gambar bunga matahari yang dah mekar kat depan rumah jiran Diana....




Jom layan bunga-bunga matahari yang mekar di awal pagi dengan sinaran matahari pagi....

























Abaikan jak yer kain2 yang tersidai kat belakang tu ya....Cantiknya bunga matahari ni bila dah berkembang mekar....




6 ulasan:

Puan Wawa berkata...

Lama dah wawa tk tgk bunga matahari.. Cantiknya..

Ajuya Rashid berkata...

cantiknya mataharimu..teringin nak ada pokok2 bunga kat laman. tapi xrajin la plak. adoihai

Asha Lya berkata...

Blh buat kuaci ni kan Kak hhehe

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

cntik sgt kak bunga tu...

Zie Has berkata...

cantiknya bunga matahari tu ... pasu pun cantik la :)

p/s: it's me Puteri Wanita :)

Farrah MF berkata...

Cantekkkkkkk :)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign