Anugerah Terindah: Akhirnya Siap Jua...

Halaman

17 September 2015

Akhirnya Siap Jua...







Salam dan selamat tengah  malam untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang sudi singgah dan komen dekat blog Diana ini....Sedari pagi sampai jam 12.00 tengah  malam 1jenis biskut dan 2 jenis keropok Diana siapkan...sekarang mata ni mengantuk sangat tetapi Diana tahan kejap sebab nak taip entri ini....





Tart Nenas






Keropok Manis 







Keropok Kari 





Mata dah mengantuk sangat ni...kalau ada yang silap kata tu maaf yer...sebab mata dah tertutup-tutup masa Diana taip entri ni...




11 ulasan:

Abe nick berkata...

ermm nak sikit hi3

Dunia Zumal berkata...

Wah ada tart nenas, nanti nak pergi raya la ^-^

Rusmeyati Nordin berkata...

Singgah BW pagi ..
MasyaAllah pandainya buat kueh..
haihh mesti sedap kueh tart nenas tu..hehehe

Siti Nurzafirah berkata...

Assalamualaikum Kak D ~ heee..

macam sedap ja tart tu.. haruslah sedap kan sebab tu dapat tempahan...

Farrah MF berkata...

Rajinnya Diana buat kuih! Sedap ni buat stok kunyah-kunyah!

Ismi Ana berkata...

Comelnye tart nenas dia. :D

aizamia3 berkata...

tart nenas tu cantik.. ;)

Hafiza AizZawa berkata...

nak resepi keropok kari tu.. mcm sedap je..

Cik Yanie berkata...

sedapnyaaaaaaaaaa. Send kt yanie kak <3

Cik Kumbang berkata...

rajinnya buat kuih
nak ckit hehe

tart nenas tu mmg btl2 mengoda la haih (>_<)

http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.my/search/label/DIY

Asha Lya berkata...

Sdpnya tu tart nenas, nak rasa Kak hhehe

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign