Anugerah Terindah: Matahariku Dah Semakin Berubah

Halaman

8 September 2015

Matahariku Dah Semakin Berubah






Salam dan selamat pagi selasa untuk semua sahabat blogger dan pengunjung blog yang sudi singgah dekat blog Diana ini...cerita pagi ini tentang bunga matahari lagi yang tak lama mengeluarkan biji2 yang boleh di makan iaitu kuaci....







Ini gambar bunga matahari yang Diana ambil yang Diana ada kongsikan di sini







Ini gambar bunga matahari yang sama tapi ini Diana ambil pada pagi kemarin...Dah nampak kan kat bahagian tengah bunga matahari tu dah berubah dari gambar kat atas...Tak sabar tunggu dia mengeluarkan kuaci...hihi













11 ulasan:

Puan Wawa berkata...

Owh, blh makan direct mcm tu ke? Syoknya tak yah beli dah.. Nak makan kutip je kat bunga tu kan..")

Inani Hazwani berkata...

Cantknyaaa bunga tu

Meeya Techik berkata...

kene nyanyi sikit tu... matahari bangun lah..hahahahaha ~

Shikin Razali berkata...

Cantikla bunga matahari tue..

PeRdU cINta berkata...

aah nampak perubahannya..nak sikit..hehehehehe..

Zie Has berkata...

dulu kat sekolah banyak bunga matahari ni ... tapi bukan boleh makan pun kuaci dia, tak sedap :p

Ahlam Miera Shafie berkata...

cantiknya buga matahari...

follow awk kembali... ^-^v

Asha Lya berkata...

Nnt kuaci tu blh mkn Kak..sdp tu

wan muliani berkata...

Kuaciiii... Terus bleh mkn kan.. Bestnyaa

Dunia Zumal berkata...

Alahai kesiannya bunga matahari tu...

Farrah MF berkata...

Seronoknya tgk perkembangan bunga matahari Diana ni :)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign