Anugerah Terindah: Majlis Perkahwinan Anak Jiran

Halaman

28 September 2015

Majlis Perkahwinan Anak Jiran







Salam dan selamat pagi isnin untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang sudi singgah dan komen dekat blog Diana ini...terima kasih yang tak terhingga Diana ucapkan kepada semua....Hari ni mengantuk sangat sebab semalam lewat pulang dari majlis perkahwinan anak jiran Diana.... 











Bergambar bersama pengantin dengan mengayakan shawl yang Diana oder dalam entri di sini....









16 ulasan:

Hafiz Hafizol berkata...

Selamat pengantin baru anak jiran... tuan tanah bila lagi? hahaha

Meeya Techik berkata...

macam puteri islam.. hehe.. comel :)

Eny Abdullah berkata...

wah meriahnya bridesmaid.. bestnyaaa

Asha Lya berkata...

Meriahnya rugi plak tak terpigi hhehe

Cik Yanie berkata...

saya tag akak http://impianacikyaanie.blogspot.my/2015/09/segmen-blogwalking-hanis-masturina.html

Izzati Ghafur berkata...

wah meriahnya

Dilaella Ella berkata...

wah meriahnya, semua cantik ^^

Dunia Zumal berkata...

Meriah dan cantik gambarnya...

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

meriah sgguh ni kak..

Khir Khalid berkata...

Alhamdulillah tahniah buat pasangan pengantin. Semoga sentiasa berbahagia dan diberkati kehidupan di dunia dan akhirat... aamiin... :)

Cetusan Minda berkata...

konsep pink putih tu dah macam bidadari lak ...

Cinta Hawaa berkata...

Salam.. Jom join GA ni
http://cintahawaa.blogspot.my/2015/09/fuyooo-giveaway-by-mama-darwiish.html

Zie Has berkata...

cantik si pengantin :) ...

Zie Has berkata...

cantik si pengantin :) ...

Cikna berkata...

Aikkk,muka pengantin llki kat blkng tu mcm xpuashati je.... Cantik bju bridesmaid tu simple&nice.....;-)

Kakak Tiri Cinderella berkata...

Seri pengantin... Cantik ^^

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign