Anugerah Terindah: Biskut Ke-4 Biskut Arab Bersusu

Halaman

29 September 2014

Biskut Ke-4 Biskut Arab Bersusu

Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai....Projek membuat biskut untuk hari raya haji bermula pada hari minggu yang lalu iaitu kemarin..
Yang ini adalah biskut yang ke-4 iaitu biskut arab bersusu...biskut ni sangat simple tapi rasa dia memang sedap sangat....

16 ulasan:

Kyla Pearlisha berkata...

Salam diana. Amboii rajin nye ye. Teringin la nk buat huhu

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Banyak jenis biskut Diana buat yer ^_^

Vee Sandi berkata...

kena google resepinya nih ...

Khir Khalid berkata...

Assalam Mardiah.. wahh.. mesti sedap ni.. Rajin buat sendiri.. tahniah.. :)

Asha Lya berkata...

Nak rasa kak blh hihihi

Siti Rohaida Yusof berkata...

salam mardiah,macam best je...

permatabiru berkata...

alahai bestnya mkn biskut..raya

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

mudah n sedapp.

yana yani berkata...

rajin buat biskut ye
tapi agaknya kalau saya ada oven, rajin juga kot...hehe

♥ Nursakinah ♥ berkata...

Rajin btl kakak kita ni ... Jgn lupa tapaukan biskutnya yaa.. Hehe

Kathy R'bain berkata...

rajin lah sis ni...

Akif Imtiyaz berkata...

Wah wah wah dah buat biskut tuk raya haji pulak ..bestnyerr

Akif Imtiyaz berkata...

Boleh la kongsi resipi nanti ya Diana..dapat la buat nanti

♥ Mrs. Secretary ♥ berkata...

alaaa kenapa tak kongsikan sekali resepinya diana..sedap nampak..=D

hidayu ayumie berkata...

huhuhuu sllu biskut arab tak ade susu ye diana

acik idah berkata...

Sangattt sedappp??? woww... meh watsaapp kat kita skit nak rasa... :D

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign