Anugerah Terindah: Aktiviti Membuat Biskut Tart Nenas Dan Biskut Ulat Bulu

Halaman

28 September 2014

Aktiviti Membuat Biskut Tart Nenas Dan Biskut Ulat Bulu








Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...selamat berhujung minggu semuanya.....




Kemarin Diana ada bagi tahu yang hujung minggu ni Diana aktiviti nak buat kuih kan...bermula pagi tadi hingga petang tadi Diana berjaya siapkan 2 jenis kuih....











Tart Nenas Simple.....hehe...






Biskut Ulat Bulu





InsyAllah malam nanti nak buat Bebola Oat Coklat Bersusu











14 ulasan:

Mila Hilas berkata...

cntk lah tart tu hehe

Diana Rashid berkata...

rajin nya..ni untuk Raya minggu depan ke??atau untuk jualan??

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Wah, sedapnyer... Nak sikit Diana ^_^

Kyla Pearlisha berkata...

Sedapnye tart. Frst time dengar ulat bulu tu huhu

Kathy R'bain berkata...

rajinnyer.utk raya haji yer?

♥ Mrs. Secretary ♥ berkata...

Menarik tgk biskut ulat bulu tue..heee

Vee Sandi berkata...

dah terfiki2 nak buat beberapa cookis dan kek utk raya haji nanti ...

hidayu ayumie berkata...

ohh my fav kuih tart tuu..
tapiii tak pernah nampak tak pernah dengar and tak pernah makan pon kuih ulat bulu tuuu

Asha Lya berkata...

Nnt blh la ajar lya wat biskut kan hheee

Puteri Wanita berkata...

biskut hijau tu memang nama biskut ulat bulu ke? first time dengar ni :)

♥ Nursakinah ♥ berkata...

Sodapp nyaa.. Klu turun t jgn lupa bwakn sikit biskutnya yaa hehe kita pun mau merasa..

acik idah berkata...

Cantik nyer tart nenas tu... menawan hati tau... nak raya rumah diana laa raya nie... :D

Khir Khalid berkata...

Assalam... mmg rajinlah.. bnyk kuih buat utk raya haji... meriah.. :)

Siti Rohaida Yusof berkata...

biskut ulat bulu nie selalu dapat masa raya..

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign