Anugerah Terindah: Maggi Cukup Rasa Penyedap Makanan

Halaman

9 September 2014

Maggi Cukup Rasa Penyedap Makanan

Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...Secara amnya Diana ni tak lah pandai sangat memasak,sekadar dapat menyediakan makanan untuk Hubby itu dah memadai bagi Diana tapi taklah sampai Diana tak nak belajar memasak kan....hehe....Kalau ada resepi yang senang tu,Diana pun nak cuba juga...


Tentu ramai dah sahabat blogger dan pembaca yang tau dan mungkin juga mengunakan maggi cukup rasa dalam setiap masakan yang di sediaka kan....sama nacam Diana juga semenjak Diana memasak dengan mengunakan  maggi cukup rasa ni,Hubby selalu memuji masakan yang Diana masak...sedap katanya....hehe...

14 ulasan:

Kathy R'bain berkata...

kathy pun guna jgk ni sis..

Bbwana adienia berkata...

sekarang ni senang ja kan mau menyedapkan makanan..hanya bubuh secukup rasa, dah cukup kan..^_^

Ismi Ana berkata...

Bg ana maggi secukup rasa ni menghilangkan rasa. Ana tak berape minat masak pakai maggi secukup rasa. Huhu. Selalu pakai garam gula je. Ejas tang tu je. Tak pun kalau xde perisa baru pakai kiub.

Asha Lya berkata...

Ni memg sdp tpi biasa lya klau msk sayur guna sos tiram pasti lagi sdp akak try la

acik idah berkata...

Memang sedap..! tapi kalau boleh jangan selalu... takut nanti cik abe awak cepat laaa hilang rambutnya... :D

namirahbuety berkata...

@acik idah memang sedap guna perencah cukup rasa maggi..

Mardiah Diana berkata...

@Asha LyaMemang sedap dik Lya....

Mardiah Diana berkata...

@Kathy R'bainSenang kan Sis....memasak pun jadi cepat siap....hehe

Norhasniza Khalid berkata...

mama kekadang je guna..

mama menabung kat sini.. boleh beli cukup rasa banyak2.. hihi

Nurul berkata...

Kalau nurul x pernah guna ni, cuma guna kiub kalau buat masakan bersup dan sos tiram tuk sayur2an... :)

Nurul berkata...

Kalau nurul x pernah guna ni, cuma guna kiub kalau buat masakan bersup dan sos tiram tuk sayur2an... :)

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Zumal kurang guna penambah rasa dalam masakan ^_^

Khir Khalid berkata...

Assalam... sedap tu.. selera pulak mlm2 ni bila tengok perencah tu. Terbayang makanan panas hhmm...
Maaf minggu ni terlambat sikit menyinggah sbb agak tersibuk sikit hehee.. :D

Yun Sing berkata...

Aik haha dah macam review dekat iklan tv pula :3

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign