Anugerah Terindah: Dah Sambung Lesen Kenderaan Motor

Halaman

29 September 2014

Dah Sambung Lesen Kenderaan Motor






Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai....baru berkesempetan nak tulis entri...tak ada idea nak tuis entri ni...InsyAllah malam nanti nak sambung buat biskut lagi iaitu biskut arab susu...hehe





Pagi tadi Diana pesan sahabat Diana untuk sambung roadtax kereta sebab masa cuti hari tu tak sempat sebab banyak sangat urusan tu yang minta tolong dengan sahabat Diana sambung kat pejabat pos Bukit Garam...terima kasih kat sahabat Diana sebab tolong sambungkan roadtax kereta...


















12 ulasan:

Mila Hilas berkata...

sy punya bulan 1 dan bulan 3..arghh pening2 hehe

hidayu ayumie berkata...

huhuhu...
ayu pon kene renew jugak bulan dpn nia
ayoyoooo

Bbwana adienia berkata...

lega rasanya bila suda renew roadtax tu kan kak..keta wana bulan 11 ni baru harijadi..hihik..

acik idah berkata...

sambung road tax??? putus ker? hehehe... :D

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Zumal roadtax tamat 31 Disember dan lesen 2 Januari... Letih la...

Khir Khalid berkata...

Addalam Mardiah... wahh.. lepas ni dah boleh sambung jenjalan lah.. :D

Khir Khalid berkata...

Assalam.. typo pulak.. :D

Khir Khalid berkata...

Hehehee... bab putus tu mmg kelakar.. :D :D

Asha Lya berkata...

Sama bln cuma lain tarikh je kita punya roadtax mati hhee

Kathy R'bain berkata...

nak raya ni memang kena sambung lah..boleh jalan²..

Akif Imtiyaz berkata...

Dah renew dapat la jalan2 dengan tenang hehehe

Akif Imtiyaz berkata...

Tak bersemangat sebab nak update entri tu sebab kuat sangat duk buat biskut kot Diana,..hehhee

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign