Anugerah Terindah: Hujung Minggu Nak Buat Kuih

Halaman

27 September 2014

Hujung Minggu Nak Buat Kuih







Salam dan selamat tengahari dan selamat berhujung minggu juga untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai....hujung2 minggu macam ni tentu ramai yang santai2 kat rumah,sama macam Diana hujung minggu ni tak ke mana2 duduk rumah jer...rancang nak buat kuih untuk raya haji yang tak lama menjelang tiba...







Gambar dari en.google







Antara kuih yang ingin dan cuba nak buat adalah kuih yang Diana suka makan...hehe...


Ni senarai kuih yang Diana rancang nak buat...


1. Tart Nenas.


2. Bebola Oat Coklat Bersusu


3. Biskut Arab Susu


4.Biskut Coklat Urai


5.Cheese Tart 




Harap semua kuih yang Diana nak buat menjadilah....maklumlah Diana bukan pakar sangat dalam bab2 buat kuih ni...hehe...








8 ulasan:

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Wah, rajinnya sampai 5 jenis kuih Diana nak buat yer ^_^

Belog Santai berkata...

Wah rajin nya..Salam hujung minggu Diana..

hidayu ayumie berkata...

amboii raye aji pon ade kuih... aishh sonok nye lah hai berhujung mggu
kite ni kene lah kerja...
raye nak mai umah ase kuih raya diana tauu

Ismi Ana berkata...

Selamat berhujung minggu kak Diana. Amboi..rajin nyee main tepung. Hihi.

Bbwana adienia berkata...

selamat membuat kuih akak..nanti pos untuk wana kalau sudah menjadi..hihik..

aiman mania berkata...

haaaaaaa baguslah..jgn lupa post nnti siap kuih tuh..hohohohohoho :)

Asha Lya berkata...

Wahhh rajinnya kak nak membaking..lya x da wat kuih sbb oven dah hantar pi kinbtgn hihihiww.

Khir Khalid berkata...

Assalam Mardiah... mmg sedap & menyelerakan tengok kuih2 tu.. :)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign