Anugerah Terindah: Lesen Tamat Tempoh Dah...

Halaman

23 September 2014

Lesen Tamat Tempoh Dah...

Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai....sepagi sehingga pulang kerja tadi tak sempat nak buat entri...BW pun ke beberapa blog jer yang sempat yang tak sempat lagi Diana BW tu maaf ya....ada masa tu Diana akan berkunjung juga ke blog sahabat semua...
Esok Diana bercuti sebab ada urusan nak di buat....salah satunya tu nak sambung lesen Diana,rupanya lesen Diana dah tamat 13hb hari tu...terlupa dah nak Diana sambung mungkin tu akibatnya terlupa sambung sebab jarang sangat pandu kereta....hehe...
Abaikan saja wajah Diana yang masam tu ya...hehe...

13 ulasan:

Bbwana adienia berkata...

Hihi..kadang2 benda penting macam ni pun pandai lupa kan..

Mardiah Diana berkata...

Betul tu Wana...pasal jarang memandu lah ni sampai lesen tamat pun tak tau...hehe..

Kyla Pearlisha berkata...

Rsanya lesen skng dia nye expired ikot brthday kita kan.

Khir Khalid berkata...

Lesen saya pun tamat tempoh bulan ni huhu.. :D

sHaRiNa eLyaNa berkata...

assalamualaikum kak..hihi..kena renew cpt2 ni..lesen baru ctk dr yg lama..

Asha Lya berkata...

Renew Jgn x renek lesen baru mcm MyKad hihihi

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

ns bek perasan kak.

Ismi Ana berkata...

Alolo..comelnye kak Diana. Heheh.. Nampaknye kak Diana betul2 bizi nih sampai lupe baharukan balik lesen. :D

ain syafieqa berkata...

Ain ada lesen pun xpndai2 drive lg.hehe

Mila Hilas berkata...

lps ni kalo ingat besday, ingat lesen ye.heehe.tukar yg mcm IC tu lg cun

Sally Samsaiman berkata...

hehehe...sally ni lesen pun belum ada lagi..hahaha

Shida Radzuan berkata...

terus buat lesen baru hehee..shida pn xbuat lg diana :)

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Nasib baik teringat gak Diana...

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign