Anugerah Terindah: Ole - Ole Dari Indonesia Lagi

Halaman

4 September 2014

Ole - Ole Dari Indonesia Lagi





Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai....pulang kerja tadi jam 4.00pm...sampai kat rumah duduk2 kejap sambil layan cerita tv3 Dosa Seorang Suami...tup2 ada orang bagi salam kat luar...Diana bangun buka pintu...tengok kat luar seorang lagi pekerja yang baru pulang dari bercuti kat kampung halaman di Indonesia....dia ada bawa ole-ole lagi....hehe...











Ni dia ole-ole dari Indonesia...sedap ni,paling Diana suka yang jagung marning special.....rangup jer di makan...kat tempat Diana kalau musim perayaan seperti Hari Raya Puasa,...kebanyakkan pekerja balik bercuti ke kampung halaman....







10 ulasan:

acik idah berkata...

Alhamdulillah... rezeki lagiii... :)

Maria Firdz berkata...

Alhamdulillah...

Khir Khalid berkata...

Wahh bestnya.. Alhamdulillah.. :)

Ismi Ana berkata...

Bestnyee dapat ole2 dari indonesia. Hik3. Takde yang bawak baju kaften sane ke? :D

Mardiah Diana berkata...

@acik idahEya Idah...orang memberi kita merasa....semoga kita sentiasa dimurahkan rezeki..

Mardiah Diana berkata...

@Maria FirdzAllahamdulillah rezeki....

aRz MoHa berkata...

Wah makanan dari seberang. alhamdulillah rezeki

Asha Lya berkata...

yang pink tu lya pernah mkn memang sdp kan

Bbwana adienia berkata...

syoknya dapat ole2..rezezi ba tu kan kak..^_^

Yun Sing berkata...

Bestnya :)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign