Anugerah Terindah: Jalan - Jalan Cari Makan

Halaman

21 September 2014

Jalan - Jalan Cari Makan






Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai....hari ni Diana dan suami keluar jalan-jalan kejap cari makan kat pekan Bukit Garam...lalu depan KFC tercium bau ayam goreng terus teringin nak makan....macam dah lama tak makan KFC ni....hehe....















Oder yang biasa jer...nasib baik sekarang dah ada buka KFC ni kat pekan Bukit Garam...kalau dulu-dulu sebelum ada KFC ni teringin nak makan KFC kena redahlah jalan raya selama 1 jam setengah untuk ke KFC di bandar Sandakan...sekarang ambil masa tak sampai setengah dah boleh makan KFC....hehe....












14 ulasan:

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Em... Rindunya KFC ^_^

Bbwana adienia berkata...

Lama x mkn KFC..terliur la pula..^_^

ain syafieqa berkata...

Wah..kepci.my feveret.hehe

Anisah Abdullah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Anisah Abdullah berkata...

Suka Tuesdat Treat KFC. Pastu pakai cimb card pulak. Jimat berbaloi baloi

Etuza berkata...

sedap tu..mengenyangkan, janji dapat berkat makanan .Klik blog Etuza ya..Rasanya ada tips agar jadi blogger yg sentiasa muhasabah diri.Untuk kita kuatkan hati selagi berbelog. Selalu positif.klik ya baca tau,...tq M Diana

Etuza berkata...

http://madey09.blogspot.com/2014/09/ada-sebab-mengapa-ada-banner-widget.html baca ya

Ismi Ana berkata...

Sedapnye kfc. Nasi ayam kfc pun sedap! Heheh.

Kyla Pearlisha berkata...

Lamanya xmkn kfc huhu

Khir Khalid berkata...

Assalam Mardiah..
Esok nak makan kfc lah.. lama tak makan, kecur pulak tengok hehee.. :D

Asha Lya berkata...

Akak tgk dekat2 dgn kawasan bit garam erkk nnt blh la jumpa ni,suami lya keja kat SESB Cna

acik idah berkata...

Selamat menjamu selera... :)

♥ Mrs. Secretary ♥ berkata...

Sedapnya..dah lama tak makan kepsi..=D

sHaRiNa eLyaNa berkata...

nyum2 kfc, dah lama sha xmkn hihih

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign