Anugerah Terindah: Hari Ni Punya Cerita

Halaman

14 September 2014

Hari Ni Punya Cerita

Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pembaca  yang Diana sayangi dan hargai...sekarang waktu nonton rancangan AF 2014.....
Satu hari ni jalan - jalan ke pusat bandar Sandakan dan ke tempat kenduri kahwin...bergerak dari rumah jam 7.00 pagi sampai kat bandar Sandakan dah dekat jam 9.00 pagi terus pergi kedai tayar sebab nak beli 2 biji tayar..Jalan2 kat bandar tak sedar dah jam 1.00 petang....terus bergerak ke tempat kenduri kahwin pula.....
Pelamin Singahsana
Bergambar Bersama Pengantin Perempuan







15 ulasan:

Murni Mohd Yusof berkata...

Singgah sini, salam perkenalan dr Murni ^_^

Eimma Esmail berkata...

skrg musim org kawen :) clasmates ima pun baru je kawen. heee

cik kiera berkata...

Tahniah pada pasangan pengantin... selamat malam ye sis :)

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

cntiknya pengantin =)

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Cantik pelamin dorang kan ^_^

nur aimi berkata...

Hai, Anugerah terindah. Aimi ada calonkan anugerah terindah dalam Liebster Award.. anugerah terindah bleh pergi ke sini >http://nuraimi15.blogspot.com/ untuk tahu soalannya..

Alynn Azman berkata...

Assalammualaikum..kunjungan drpd blog syira lokman..saam ukhwah :) /done follow sini :)

Nursakinah© berkata...

Assalamualaikum... Hehe tudung biru n tudung hitam tu mcm betanding ja..

ain syafieqa berkata...

bestnye..dah lama tak mkn nasi minyak ni.hehe

Ismi Ana berkata...

Bestnye jalan-jalan. Huhu. Ana? Hari ni duduk rumah. Lai lai lai~

acik idah berkata...

idah semalam duduk rumah berehat bersama anak2 jer... ensuamitakado... huhu...

Norhasniza Khalid berkata...

cuti sekolah... biasa le... hihi

aRz MoHa berkata...

Bestnya dapt makan kenduri

Khir Khalid berkata...

Tahniah kpd pasangan pengantin.. :)

Asha Lya berkata...

Akak kat sdkn area mna tinggal..

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign