Anugerah Terindah: Ole - Ole Makanan Dari Indonesia

Halaman

1 September 2014

Ole - Ole Makanan Dari Indonesia






Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai....




Petang tadi ada seorang pekerja di tempat Diana baru pulang dari makasar Indonesia setelah bercuti hari raya di kampung halamannya....dia ada bawa ole2 makanan dari makasar Indonesia...









Ini dia kacang telur dari makasar Indonesia dan satu tu Diana tak tau nama dia apa tapi rasa dia macam roti kering...sedap dan rangup jer....









17 ulasan:

Diana Rashid berkata...

Alhamdulillah..murah rezeki..:)

CikLily Putih berkata...

nampak cam sedap je plak

Ismi Ana berkata...

Lamanye tak makan kacang telur. Wuuuu~ kak diana share sini sikit. :D

Elya Roza berkata...

macam takkacang telur tu takpernah makan la pulak klo gi indonesia...
slaam perkenalan dear

Norhasniza Khalid berkata...

aaa... apa tu? mama tak tahu dan tak pernah tengok... hihi, jakun nya mama

Norhasniza Khalid berkata...

aaa... apa tu? mama tak tahu dan tak pernah tengok... hihi, jakun nya mama

ain syafieqa berkata...

tak pernah try lagi tapi nampak sedap je

Mar Mansor berkata...

pernah makan yg bulat2 tu..sedap juga

Elya Roza berkata...

Maaf sis .. Typo..
Kite nk ckp kite x pernah nmpk pun kacang tu klo g indon haha

Siti Rohaida Yusof berkata...

ada member dari indonesia pernah bagi akak kacang telur tu...

Asha Lya berkata...

mcm kacang kuda kan yg satu tu mcm kacang bertapuk hhee

♥ Mrs. Secretary ♥ berkata...

Alhamdulillah rezeki..=D

acik idah berkata...

Alhamdulillah...!! Rezeki... :D

Khir Khalid berkata...

Wahh best tu.. :) :)

Ainim Suju berkata...

kacang telur? apakah?

iszabella berkata...

Assalamualaikum.. Wahhh ... Rezeki...

Yun Sing berkata...

OLE-OLE!! Hahaha.. best :) Suka dapat ole-ole kacang (lepas tu takleh makan habis, makan sikit-sikit satu bulan kemudian pun habis kahkahkah)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign